سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازی با آتش--طراحی ناخن ساده است که صدای هیس کردن!

در نگاه اول ، طرح های ساده ناخن در تصویر شبیه آتش سوزان ، شاید در جایی جنگل. پس از مشاهده نزدیک تر ، شما متوجه خواهید شد که این طرح های ساده ناخن واقعا فقط تقلید از خطوط ببر. این جای تعجب نیست که طبیعت اصلی انسان در هنر ناخن به تصویر کشیده شده است. در این مورد ، ببر نشان دهنده انرژی ، چالاکی و کمی از فساد است.

 

بنابراین ، چگونه می توان نسخه خود ما را از این هنر ببر ایجاد و تبدیل آن به یک طراحی ناخن ساده ؟ ما قطعا نمی خواهید به استفاده از airbrushing زدن و ناخن ما احتمالا نمی خواهد که طولانی است.

 

طرح های ناخن ساده: ناخن ببر

 

برای شروع ، رنگ تمام ناخن خود را با لهستانی روشن است. سپس ، رنگ بالای نیمه ناخن خود را به رنگ زرد طلایی. اگر شما یک زرد تیره را ندارید ، فقط از زرد معمولی استفاده کنید. اجازه دهید خشک. با توجه به یک سینا یا لهستانی قهوه ای روشن ، آن را بیش از تقریبا کل سطح رنگ زرد. آیا پوشش تا کل سطح زرد. در حال حاضر شما باید دو رنگ متناوب ، که اثر آتش را ایجاد کنید.

 

به یاد داشته باشید ، شما رنگ پایین ناخن خود را ، تنها نیمه بالا نقاشی نیست. اگر شما در تصویر نگاه کنید ، شما متوجه خواهید شد که نیمه پایین قرار است لخت باقی می ماند. این می افزاید: یک عنصر حرفه ای به ناخن های خود را بدون ساخت آنها نگاه بسیار بالایی. در نهایت ، استفاده از یک قلم مو هنر سیاه و سفید به منظور جلب راه ببر بر روی ناخن های خود را. نوارها باید در ضخامت و طول متفاوت باشد. آنها همچنین باید در طبیعت ، به صورت صریح و روشن نیست. پایان با یک کت روشن لهستانی.